Toimitusehdot
Tilaaja
Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen. Asiakkaan on tuotteita tilatessaan ilmoitettava nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa sekä mahdollinen tilaajasta poikkeava tuotteiden toimitusosoite. Automaattinen tilausvahvistus lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Toimitusaika ja -paikka
Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet postin kuljetettavaksi mahdollisuuksien mukaan heti, viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli toimitusaika poikkeaa edellä mainitusta, otamme sinuun yhteyttä. Voit myös ilmoittaa haluamasi mahdollisen myöhäisemmän toimitusajankohdan, jonka huomioimme.
Toimitustavat
Lähetämme kaikki tilaukset postitse tai halutessaan asiakas voi noutaa ne suoraan toimistoltamme (Svaanintie 4 a, Oulu). Tilauksen toimituskulut muodostuvat maksu- ja toimitustavan mukaan. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %.
Nouto toimipisteestämme Oulusta: 0,00 €
Ei toimituskuluja. Asiakkaalle ilmoitetaan kun tilaus on noudettavissa. Olemme avoinna arkisin klo 8.30-16.00.
Toimitus yrityksen toimipisteeseen klo 16 mennessä: 25,10 € (sis. ALV 25,5%)
Tilaus on perillä vastaanottajalla seuraavana työpäivänä klo 16 (riippuen postin palvelualueesta).
Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Lähetys palautuu lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.
Postin kotiinkuljetus: 25,10 € (sis. ALV 25,5%)
Posti sopii tilauksen tarkemman toimitusajankohdan vastaanottajan kanssa yhden tai arkipäivän kuluessa lähettämisestä. Vastaanottajaan otetaan aina etukäteen yhteyttä toimitusajankohdasta sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei kahden yhteydenottoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi. Palveluun kuuluu yksi toimitusyritys. Tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen. Toimitukset ovat arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 16 mennessä.
Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Lähetys palautuu lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.
Toimituksen nouto postista: 9,70 € (sis. ALV 25,5%)
Tilaus on vastaanottajan noudettavissa seuraavana työpäivänä. Vastaanottaja saa sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Paketti on noudettavissa postista lähetystunnuksella saapumispäivänä klo 16 jälkeen.
Lähetys palautuu lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.
Pakettiautomaatti: 9,70 € (sis. ALV 25,5%)
Vastaanottaja saa sähköisen saapumisilmoituksen tilauksesta tekstiviestinä, ja paketti on noudettavissa pakettiautomaatista lokerokoodilla saapumispäivänä klo 16. Vastaanottaja saa kopion saapumisilmoituksesta myös sähköpostiin.
Lähetys palautuu lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.
Maksutavat
Voit maksaa tilauksesi oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla, MobilePay:lla tai luottokortilla. Maksaminen tapahtuu Paytrail-palvelun kautta. Kun maksat ostoksesi verkkopankissa, siirryt maksun ajaksi sivuiltamme oman pankkisi verkkopankkiin ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuma rekisteröityy tilitietoihisi. Tilaaminen ja maksaminen on turvallista suojatussa yhteydessä.
Lasku
Laskutus on käytössä vain yritysasiakkaille ja julkisille toimijoille. Toimitusvaihtoehtona on tällöin vain toimitus yrityksen toimipisteeseen. Yritysten ja yhteisöjen on ilmoitettava Y-tunnus ja muut tilauksen käsittelemiseksi tarvittavat tiedot tilausta tehdessään. Tarkistamme yrityksen luottotiedot ennen tilauksen toimittamista. Viivästyskorko veloitetaan korkolain mukaan. Muistutusmaksu 5 euroa. Kaikki tuotteet ovat Pedihealth Oy:n omaisuutta kunnes koko kauppasumma on maksettu.
Tilauksen peruuttaminen
Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi ja toimitusta ei ole vielä annettu postin kuljetettavaksi, voit peruuttaa tilauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: tilaus@pedihealth.fi, puh. 0207 401 330
Vaihto- ja palautusoikeus
Jos tuote on vioittunut, virheellinen tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä sähköpostitse tilaus@pedihealth.fi tai puhelimitse puh. 0207 401 330. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Palautus- ja vaihto-oikeus edellyttää ettei tuotteita ole käytetty. Mikäli tuotteessa on virhe, korvaamme tuotteen vastaavalla virheettömällä tuotteella.
Asiakas voi palauttaa tuotteen/tilauksen veloituksetta postin asiakaspalautuksena 14 päivän kuluessa siitä, kun on tehnyt ilmoituksen Pedihealth Oy:lle. Mikäli toimitus ei ole ollut tilauksen mukainen tai jos tavara on ollut virheellinen, tavaroiden palautus tapahtuu aina kuluitta. Palautuksen järjestämiseksi tulee olla yhteydessä Pedihealth Oy:n asiakaspalveluun.
Asiakkaan ja myyjän välillä mahdollisesti syntyvät erimielisyydet pyritään ensi sijassa ratkaisemaan osapuolten välisillä neuvotteluilla. Mikäli sopimusneuvottelut eivät johda tulokseen, ratkaisee riita-asian Oulun käräjäoikeus. Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.