Tilausohjeet

Verkkokaupastamme ostaminen on turvallista ja helppoa. Voit valita maksutavaksi Paytrail-maksun tai laskun (vain julkiset toimijat ja yritykset). Voit myös halutessasi valita noudon, jolloin voit hakea tilaamasi tavarat toimistoltamme (Svaanintie 4, Oulu). 1.6.2021 alkaen toimistollamme ei ole enää mahdollista maksaa ostoksia kortilla tai käteisellä.

Maksutapahtuman tietoja ei käsitellä eikä tallenneta verkkokaupassamme. Käsittelemme kaikkia asiakastietoja täysin luottamuksellisesti, emmekä luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Ostoskori

Siirrä tuote ostoskoriin painamalla tuotteen kohdalla olevaa Ostoskori-linkkiä. Voit tutkia ostoskoriasi ja muokata sitä sivun oikeassa yläreunassa olevasta Ostoskori-linkistä. Voit palata valitsemiisi tuotteisiin valitsemalla tuotteen ostoskorista, poistaa tuotteen painamalla ruksia tuotteen oikeassa yläreunassa olevasta rastista. Ostoskori päivittyy automaattisesti.

Tilaaminen

  1. Tarkasta ostoskorisi: tuotteet ja kappalemäärät. Siirry seuraavalle sivulle.
  2. Täytä yhteystietosi huolellisesti. Voit valita halutessasi erillisen toimitusosoitteen. Siirry seuraavalle sivulle painamalla seuraava vaihe -painiketta.
  3. Tarkista vielä, että tietosi ovat oikein. Valitse mieleisesi toimitus- ja maksutapa.
  4. Klikkaa lähetä tilaus -painiketta. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat automaattisen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
  5. Maksa tilauksesi aiemmin valitsemallasi tavalla. Maksun saatuamme postitamme tilauksesi parin päivän kuluessa.

Jos tarvitset apua, autamme sinua mielellämme!
tilaus@pedihealth.fi
puh. 0207 401 330


Toimitusehdot

Tilaaja

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen. Asiakkaan on tuotteita tilatessaan ilmoitettava nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa sekä mahdollinen tilaajasta poikkeava tuotteiden toimitusosoite. Automaattinen tilausvahvistus lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet postin kuljetettavaksi mahdollisuuksien mukaan heti. Mikäli toimitusaika poikkeaa edellä mainitusta, otamme sinuun yhteyttä. Voit myös ilmoittaa haluamasi mahdollisen myöhäisemmän toimitusajankohdan, jonka huomioimme.

Toimitustavat

Lähetämme kaikki tilaukset postitse tai halutessaan asiakas voi noutaa ne suoraan toimistoltamme (Svaanintie 4, Oulu). Tilauksen toimituskulut muodostuvat maksu- ja toimitustavan mukaan. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Nouto toimipisteestämme Oulusta: 0,00 €
Ei toimituskuluja. Asiakkaalle ilmoitetaan kun tilaus on noudettavissa. Olemme avoinna arkisin klo 8.30-16.00.

Toimitus yrityksen toimipisteeseen klo 16 mennessä: 24,80 € (sis. ALV 24%)
Perillä vastaanottajalla seuraavana työpäivänä klo 16 mennessä (riippuen postin palvelualueesta) lähettämisestä.

Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Lähetys palautetaan lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.

Postin kotiinkuljetus: 24,80 € (sis. ALV 24%)
Vastaanottajaan otetaan aina etukäteen yhteyttä toimitusajankohdasta sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei kahden yhteydenottoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi. Palveluun kuuluu yksi toimitusyritys. Tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen. Toimitukset ovat arkipäivisin, perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä lähettämisestä. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 16 mennessä.

Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Lähetys palautetaan lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.

Nouto postista: 9,60 € (sis. ALV 24%)
Toimitus noutopisteeseen, 1-3 työpäivää lähettämisestä. Vastaanottaja saa sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Paketti on noudettavissa postista lähetystunnuksella saapumispäivänä klo 16:n jälkeen.

Lähetys palautetaan lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.

Pakettiautomaatti: 9,60 € (sis. ALV 24%)
Toimitus noutopisteeseen, 1-3 työpäivää lähettämisestä. Vastaanottaja saa sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä, ja paketti on noudettavissa pakettiautomaatista lokerokoodilla saapumispäivänä klo 16. Vastaanottaja saa kopion saapumisilmoituksesta myös sähköpostiin.

Lähetys palautetaan lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla, luottokortilla, MobilePaylla tai Collector-laskulla. Maksaminen tapahtuu Paytrail-palvelun kautta. Kun maksat ostoksesi verkkopankissa, siirryt maksun ajaksi sivuiltamme oman pankkisi verkkopankkiin ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuma rekisteröityy tilitietoihisi. Tilaaminen ja maksaminen on turvallista suojatussa yhteydessä. Tilauksen mukana saat meiltä käteiskuitin tilauksestasi, mahdollisen laskutuksen hoitaa Collector.

Lasku
Laskutus on käytössä vain yritysasiakkaille ja julkisille toimijoille. Toimitusvaihtoehtona on tällöin vain toimitus yrityksen toimipisteeseen. Yritysten ja yhteisöjen on ilmoitettava Y-tunnus ja muut tilauksen käsittelemiseksi tarvittavat tiedot tilausta tehdessään. Tarkistamme yrityksen luottotiedot ennen tilauksen toimittamista. Viivästyskorko veloitetaan korkolain mukaan. Muistutusmaksu 5 euroa. Kaikki tuotteet ovat Pedihealth Oy:n omaisuutta kunnes koko kauppasumma on maksettu.

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi ja toimitusta ei ole vielä annettu postin kuljetettavaksi, voit peruuttaa tilauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: tilaus@pedihealth.fi, puh. 0207 401 330

Lunastamatta jätetyt paketit/lähetykset

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen EI tarkoita palautusta. Paketit, joita asiakas ei nouda 7 päivän kuluessa lähetetään takaisin Pedihealth Oy:lle ja hyvityksestä vähennetään käsittelykuluja 19,90€ (alv 24%). Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea pakettisi postista ja olla yhteydessä asiakaspalveluun tilaus@pedihealth.fi tai 020 740 1330.

Vaihto- ja palautusoikeus

PALAUTUSOIKEUS (ei koske yritysasiakkaita)

Kuluttajilla on Kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautuksen hyväksymisen ehtona on se, että tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa ja -pakkauksessa. Palautetuista tuotteista hyvitämme niistä maksetun summan takaisin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen palautumisesta myyjälle. Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin tilausta tehdessä. Asiakas voi palauttaa tuotteen/tilauksen veloituksetta postin asiakaspalautuksena 14 päivän kuluessa siitä, kun on tehnyt ilmoituksen Pedihealth Oy:lle. Palautuksen järjestämiseksi tulee olla yhteydessä Pedihealth Oy:n asiakaspalveluun.

Huomioithan, että personoiduilla tuotteilla (esim. tuotteilla, joissa kaiverrus) ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

PALAUTUSOIKEUS YRITYKSILLE

Ennen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilaus@pedihealth.fi tai 020 740 1330.

Hyvitykset

Asiakkaasta johtuvissa tilausvirheissä hyvitämme tuotteen laskutetusta arvosta 70% emmekä hyvitä toimituskuluja. Jos virhe on Pedihealth Oy:n aiheuttama, hyvitämme tuotteen kokonaislaskutusarvon. Tilaustuotteilla, jotka eivät ole normaalisti varastotuotteitamme, ei ole palautusoikeutta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksissa sekä jälleenmyyntikuntoisia. Hyvityslasku tehdään tuotteiden palauduttua ja tuotetarkistuksen jälkeen.

Jos tuote on vioittunut, virheellinen tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä sähköpostitse tilaus@pedihealth.fi tai puhelimitse puh. 0207 401 330. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Palautus- ja vaihto-oikeus edellyttää ettei tuotteita ole käytetty. Mikäli tuotteessa on virhe, korvaamme tuotteen vastaavalla virheettömällä tuotteella. Vuokralaitteiden palautuskustannuksista vastaa asiakas.

Asiakkaan ja myyjän välillä mahdollisesti syntyvät erimielisyydet pyritään ensi sijassa ratkaisemaan osapuolten välisillä neuvotteluilla. Mikäli sopimusneuvottelut eivät johda tulokseen, ratkaisee riita-asian Oulun käräjäoikeus. Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.

Rekisteriseloste